Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The main purpose of the study was to examine the impact of organizational climate on the performance of university teachers in Pakistan. The type of the study was survey-descriptive. There are 56 public universities in Pakistan; where as in 20 universities department of education is functioning. 10 universities were randomly selected for sample, representing all the areas of the country. Two groups of sample such as 100 administrators including 10 vice chancellors, 10 registrar, 10 controllers of examination, 10 treasurers, 10 deans and 5 chairmen from ten faculties of sampled universities and 100 teachers, 10 from each university were selected randomly. The objectives of the study were: to explore the dynamics of acceptable climate of universities; to identify the weaknesses of the organizational climates of public universities as perceived by their administrators and teachers; to find out the strengths of the organizational climates of Public universities as perceived by their administrators and teachers; to examine the impact of organizational climate on the performance of the teachers.