Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is about organizational citizenship behaviour in human service organizations. Organizational citizenship behavior is a relatively new construct that has generated interest not only among the researchers but also policy makers, and it is considered to be a strong predictor of organizational effectiveness. One of the main objectives of this book is to explain organizational citizenship behaviour from a psychometric viewpoint, in context of human service organizations. Considering the recommendations put forth by various authors of books written on organizational citizenship behaviour, there is an urgent need for a book that explains organizational citizenship behaviour from the perspective of human service organizations. It is hoped that the book will serve as a foundational resource for researchers working for the welfare of human service organizations, especially those functioning in the Asian region.