Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book explores the growing phenomenon of the social media storm in the context of educational establishments. With a methodological approach that draws on aspects of virtual and offline ethnography, the text presents a series of case studies of public online risk-related incidents. Our ethnographic methodology adopts the use of unobtrusive data collection approaches, to explore publicly available data from online interactive behaviours. Drawing on a range of methods from internet mediated research (IMR) to inform our ethnographic account, the book provides an in-depth exploration of the public and organisational discourses arising from four short, clear high-profile internet risk case studies in the education sector ranging from early year to higher education. It considers the social construction of a new 'risk' culture arising computer-mediated social interactions and its impact on, and response by, the organisations and society.