Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ob es einem passt oder nicht, so muss sich heute ein Autor auf die unterschiedlichsten Methoden selbst vermarkten können. Die Zeiten, in denen ein Autor die Ansicht vertreten konnte, dass er nur seine Werke verfassen muss, sind längst vorbei. Diese Erfahrung sammelte ich während meines eigenen langjährigen verlegerischen und schriftstellerischen Schaffens.
Deshalb handelt es sich bei dem vorliegenden Ratgeber nicht, wie bei vielen anderen, um ein theoretisches Werk, sondern alle Beispiele, mit den dazugehörigen Musterbriefen und Anregungen, habe ich in meiner eigenen verlegerischen und schriftstellerischen Praxis mit guten Resultaten umgesetzt. Ich hoffe, dass dieser Ratgeber, neben den Autoren, auch Verlegern hilft, ihre eigene Strategie zu gestalten und individuell in die Praxis umzusetzen. Wilfried Kriese