Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While the musical culture of the British Isles in the 'long nineteenth century' has been reclaimed from obscurity by musicologists in the last thirty years, appraisal of operatic culture in the latter part of this period has remained elusive. Paul Rodmell examines the nature of operatic culture in the British Isles during this period, looking at the way in which opera was produced and 'consumed' by companies and audiences, the repertory performed, social attitudes to opera, the activities of touring companies, and the position of British composers within this realm of activity.