Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Candida Höfer's works have something timeless about them, and opera is perhaps the most timeless cultural delight. Having dedicated a photographic series to the cathedrals of knowledge that are libraries, Höfer in her most recent cycle captures opera houses, the palaces of performing arts. Höfer's earlier pictures of public spaces-libraries, lecture halls, museums, meeting rooms-forever devoid of people, made us sense the presence of those absent. Her opera photographs take us one step beyond: empty foyers, orchestras, stages, wings, and boxes make us imagine both theprotagonists-performers and audience-and the fictitious figures, plots, and places that populate these venues during a night at the opera. In her most recent publication Candida Höfer portrays two Paris opera houses that are exemplary for their age and time: the neoclassicist Palais Garnier (1875), original Phantom of the Opera site, and the modern-style Opéra Bastille (1989).