Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Haal af na 1 uur in 1 winkel(s).
.
Enkel beschikbaar in de winkel (niet voor thuislevering)
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis afhalen in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Online Reputatiemanagement Over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade
"Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie." Steven van Belleghem (inspirator, coach en bestsellerauteur)
"Dit boek staat niet alleen mooi in de boekenkast, het is ook een absolute must indien je echt wilt begrijpen wat je moet doen in het geweld rondom social media en reputatie." prof. dr. Cees van Riel (mede-oprichter van het Reputation Institute en professor Corporate Communication aan de Erasmus Universiteit)
Dit boek laat zien hoe je als communicatieprofessional de reputatie van je organisatie kunt meten, beschermen en uitbouwen. Hoe je insights uit online en offline mediakanalen verzamelt, analyseert en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Verder bevat dit boek veel handvatten en tips rond webcare en reputatiecrises.
In Online Reputatiemanagement zijn ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren. Lees hoe organisaties als ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM omgaan met reputatiemanagement en hoe vloggers en andere influentials ingezet worden.
Alex van Leeuwen is als oprichter van Buzzcapture nauw betrokken bij de ontwikkeling en implementatie van online reputatiemanagement voor grote merken en organisaties. Onder redactie van Job Franken stelde hij met experts uit het vak dit handboek samen. Voor iedereen die zich beroepsmatig bezig houdt met pr, communicatie, marketing en social media.