• Gratis levering vanaf € 20
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Ruim aanbod met 12 miljoen producten
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Online invloed

Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen

Bas Wouters, Joris Groen
Nederlands | Paperback
€ 23,50
+ 47 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 20
Levering in de winkel of bij je thuis

Omschrijving

Minimaal tachtig procent van onze keuzes maken we met ons instinctieve, onbewuste brein, stelt Daniel Kahneman, Nobelprijswinnaar en auteur van Thinking, fast and slow. Betere online resultaten bereik je door dit onbewuste brein te begrijpen: hoe mensen denken, waarom ze klikken, en hoe ze reageren op boodschappen.

Online invloed bestaat uit drie delen die zich richten op de belangrijkste doelen van de online marketeer: het verhogen van conversie- en salescijfers, effectiever communiceren, en het vergroten van de merkwaarde. Op zeer praktische wijze zetten de auteurs uiteen hoe je overtuigingstechnieken zoals de zeven principes van Cialdini kunt toepassen. Het boek is zowel een naslagwerk met een wetenschappelijke achtergrond als een praktisch handboek met voorbeelden en concrete handvatten. Voor de (content)marketeer, copywriter, customer journey expert en UX-designer die zijn (toekomstige) klant wil overtuigen door zijn online resultaten te verbeteren.

Specificaties

  • ISBN-nummer: 9789024426355
  • Verschijningsdatum: 15/04/2020
  • Aantal bladzijden: 192
  • Uitgeverij: Boom
  • Type: Boek
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 192
  • ISBN-nummer: 9789024426355
  • Taal: Nederlands
  • Verschijningsdatum: 15/04/2020