Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study sought to discover influences on the types of online instructional support provided by high school librarians. Inquiry focused on the participant librarians' perceptions of the benefits and challenges of implementing different types of online instructional support. Additionally, the study investigated the participants' experiences of the relationship between the online instructional support that they provide and instructional partnerships. A purposive sample was sought through a posting in a statewide library media listserv, which led to five participants, each from a different school district. The most valuable source of data collection was a semi-structured interview; other supporting data came from prompted participant journal entries, and from artifacts related to the participants' online instructional support. Individual cases examined in this qualitative study are not intended to produce generalizable knowledge; however, they provide examples documenting what is possible for high school librarians seeking to provide online instructional support.