Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Online Innovation inspires you with effective online collaboration tools, techniques, methods and rules to kick-start you to innovate your work and your organisation 100% online.
Online Innovation is an excellent guidebook for businesses that are predominantly operating and working online, as it provides you with invaluable online collaboration tools, methods, techniques, ideas, and guidelines that you can use to shape and improve your online work. As well as adapting to the new form of hybrid work that businesses are now using.
Author Gijs van Wulfen proposes a hybrid working environment, whereby workers perform various activities that combine offline and online work, as well as the combination of remote and in-office work formats in order to produce the best innovation possible.
Take advantage of the range of different innovation tools, problem framing templates, frameworks, and methodologies included in the book. They will help your business to succeed and be lean, innovative, online savvy, fully engaged and in control of the user journey on whatever online platform that your business is utilising.