Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A stunning collection of stories exploring love and art, luck and loss, from the “invaluable” (George Saunders) author of How to Behave in a Crowd and The Material
A young woman takes stock after the burglary of her apartment. A teenager becomes obsessed with the obituaries in a weekly magazine. Grandchildren mourn the grandparents who loved them and the grandparents who didn’t. Painters and almost-painters try to distinguish Good Art from Bad Art. People grapple with life-altering illness, unrequited love, and promises they have every intention of keeping. Some win the lottery. Others don’t.
In these sinewy, thoughtful stories, celebrated New Yorker contributor Camille Bordas delves into the mysteries of life, death, and all that happens in between. At once darkly funny and poignantly self-aware, Bordas’s writing offers a window into our shared, flawed humanity without insisting on a perfect understanding of our experiences.
With her first collection, which gathers previously unpublished stories alongside work originally featured in The New Yorker and The Paris Review, Bordas cements her reputation as a master of the form.