Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
De wereld verandert snel en dat zorgt natuurlijk voor bedreigingen, maar biedt bovenal heel veel kansen. Om deze kansen te benutten moet je wel weten wat je er als ondernemer, zzp'er, manager of adviseur aan hebt. Hoe kan je de veranderingen (toenemende behoefte aan duurzaamheid, grotere hoeveelheden data, etc.) nu daadwerkelijk in je voordeel laten werken in je dagelijkse bedrijf? Hoe voorkom je hierbij onverwachte verrassingen die mogelijk leiden tot een faillissement of met spoed doorgevoerde ontslagronden? Waarom kiezen de steeds schaarser wordende specialisten voor jou en niet voor je concurrent?
Het lijkt misschien dat deze veranderingen alleen voor Google, Uber, Tesla en andere grote technologiebedrijven kansen biedt. Niets is minder waar, je kunt zonder grote en radicale aanpassingen je bedrijf toekomstbestendig maken. Sterker, begin nu, want wees eens eerlijk ... bestaat je bedrijf anders nog over 5 jaar?
In Ondernemerskracht neemt de auteur je mee op een praktische manier, zodat je snel een antwoord vindt op de vragen voor jouw specifieke bedrijf. Gewoon door er zelf over na te denken en het zelf te doen.
Over de auteur Rolf Grouve is directeur van Provelu. Hij heeft zowel een IT- als een bedrijfskundige achtergrond en heeft (inter)nationale ervaring met het toekomstbestendig maken van organisaties en het ondersteunen van ondernemers in verschillende branches. Rolf heeft meerdere boeken geschreven over innoveren. Ook verzorgt hij (gast)colleges bij verschillende hogescholen.