Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Utilizing the format of "fan fiction" as a template, with this piece Bradley has attempted to offer a critique of spectacular/mediated culture, as well as the revolutionary politics which seek to abolish it, from within the very mediated, alienated confines this discourse seeks to transcend. Drawing on the radical theories of Guy Debord and the Situationist International, as well as post-war existentialism, science fiction, and apocalyptic traditions ranging from the Old Testament to today's "Conspiracy Culture," Bradley has created a fictional exercise in détournement in which he turns two popular television franchises on their heads. "High School Musical" and "Star Trek: the Next Generation" are the détourned subjects, the former a counterrevolutionary tour de force best summed up in its own show-stopping song and dance number "Stick to the Status Quo," the latter with its utopian pretensions and collectivist, Marxist vision of a "United Federation of Planets," a futuristic nod to today's push for a globally regulated socialist power structure.