Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Oberstufenzeit an Waldorfschulen ist eine der spannendsten und anspruchsvollsten Phasen der Schulzeit. In dieser Monografie werden die Fülle praktischer und theoretischer Fragen des Waldorfschul-Oberstufenunterrichts, seine Inhalte und Methoden im Zusammenhang behandelt. Anhand von Beispielen wird gezeigt, wie auf der Basis der Waldorfpädagogik situativ und strategisch ein sinnstiftender Unterricht stattfinden kann. Die Autorin vertritt die These, dass waldorfpädagogische Bildungsideen und Ideale auch im 21. Jahrhundert eine erfolgreiche und ganzheitliche Bildung ermöglichen können.