Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Premier recueil de poèmes de l’écrivaine Dominique Fortier, Notre-Dame de tous les peut-être est une fragile cathédrale de paroles et d’images dans laquelle prose et vers s’éclairent mutuellement.
L'auteure y prend le risque de la poésie pour explorer le désir, l’écriture, le mensonge des livres qui est une vérité dite autrement, l’espoir que l’on prend à bras-le-corps. Convoquant les voix d’inconnues écrivant leur amour à travers les siècles, elle joue avec la forme épistolaire dans un livre-vitrail qui se déploie entre Paris et Montréal, de part et d’autre d’un océan séparant deux êtres unis par un fil à la fois puissant et ténu, tels deux funambules.
À l’ombre de la cathédrale presque millénaire toujours debout après l’incendie, Dominique Fortier s’attache à explorer ce qui survit à travers les décombres. Elle entrelace la fiction et le passé, noue l’Histoire à l’intime pour tisser des phrases qui sont aussi des fils lancés au-dessus de l’abîme — une autre façon de prendre espoir.