Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Screen storytelling is an essentially collaborative process. Writers need feedback but too often the notes they receive stall them and even demoralize them. This book unpacks the whys and what-fors of all the most commonly given notes on scripts, stories, and writers themselves. Coming from the perspective of experienced Hollywood professionals, Notes to Screenwriters offers insightful and concise guidance on the entire storytelling process, as well as what comes before it in the life of the writer, and after it in the marketing of the screenplay. It is a unique blend of classical storytelling principles combined with practical knowledge of the contemporary marketplace. This book is destined to be a resource for every writer who gets past the initial stage of writing a first draft and needs sage counsel for what to do next.