Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book explores music identity for students training to teach children aged 3-11. The personal stories of the teaching students, collected through narrative methods, raised important issues related to the judgements they made about their music teaching abilities. Symbolic interactionism and social constructionism underpinned the development of a complex picture of students' musical identity for teaching. The perceived hegemony of western high art music appeared to be used as a benchmark they used to say they were 'Not musical enough' to teach. They were musically capable but found the real strictures and their perception of schools' expectations inhibited their musical identity. This will be of interest to academics in the field of music and teacher education, to musicians and youth workers interested in supporting young people to find their own musical 'voice'.