• Gratis levering in België vanaf € 25
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
Onze winkels blijven open volgens hun normale openingsuren. We houden het extra veilig en volgen alle richtlijnen nauwkeurig op.
Laat je inspireren door ons team in de winkels. Bestel online en haal je bestelling af in een van onze winkels. Of laat je bestelling thuis leveren.
Kies je voor thuislevering? Hou er dan rekening mee dat je bestelling iets langer dan normaal onderweg kan zijn.
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

No rules rules E-BOOK

Waarom Netflix zo succesvol is

Reed Hastings, Erin Meyer
E-book | Nederlands
€ 11,99
+ 11 punten
Uitvoering
Taal
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Netflix-CEO Reed Hastings over de Netflixcultuur en zijn sleutel tot succes

'Hastings en Meyer loodsen je langs een stappenplan om je bedrijf net zo innovatief te maken als de wereldwijde streamingdienst met 182 miljoen betalende abonnees.' •••• NRC

Er is nooit eerder een bedrijf geweest als Netflix. Het zette de entertainmentindustrie radicaal op zijn kop, met jaarlijkse inkomsten van miljarden dollars en honderden miljoenen abonnees in meer dan 190 landen. Maar om zulke hoogtes te bereiken moest Netflix zichzelf constant opnieuw uitvinden. Dit lukte dankzij de baanbrekende bedrijfscultuur van CEO Reed Hastings.

Netflix creëerde nieuwe bedrijfswaarden, waarbij de mensen centraal kwamen te staan en innovatie belangrijker was dan efficiëntie. Bij Netflix hanteren ze geen vakantiedagen of onkostenbeleid. Ze kijken niet naar hoe hard je werkt, maar naar wat je oplevert. En bij Netflix probeer je niet je baas te pleasen maar geef je ook je leidinggevenden de feedback die nodig is om het bedrijf vooruit te helpen.

Voor de allereerste keer doet Reed Hastings nu een boekje open. Samen met professor aan INSEAD Business School Erin Meyer, duikt hij dieper in de spraakmakende bedrijfscultuur die medeverantwoordelijk is voor het succes. Op basis van honderden interviews met (oud-)Netflix-medewerkers en nooit eerder vertelde verhalen over Hastings’ eigen successen én fouten, onthult No rules rules de fascinerende filosofie achter de unieke Netflix-cultuur.

'De inzichten in dit boek zijn van onschatbare waarde voor iedereen die probeert een organisatiecultuur te creëren.' – Satya Nadella, CEO Microsoft

'De belangrijkste bedrijfsvraag van onze tijd is "hoe blijf je innoveren?" In dit baanbrekende boek geven Reed Hastings en Erin Meyer daarop een antwoord. Ze beschrijven een bewezen, systematische methode voor het bouwen, onderhouden en versterken van een zeer innovatieve internationale cultuur.' – Ben Horowitz, Amerikaans zakenman en investeerder

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9789000365692
  • Verschijningsdatum: 26/08/2020
  • Aantal bladzijden: 336
  • Type: E-book
  • Bestandsformaat: ePub
  • Beveiligd met: Digital watermarking
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 336
  • Productcode (EAN): 9789000365692
  • Taal: Nederlands
  • Verschijningsdatum: 26/08/2020