Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
We live in a culture of choice. But, in an age of corporate dominance, our freedom to choose has taken on new meaning. Upset with your local big box store? Object to unfair hiring practices at your neighbourhood fast food restaurant? Want to protest the opening of that new multinational coffeeshop? Vote with your feet! What if it's not that simple? In "No One Makes You Shop at Wal-Mart," Tom Slee unpacks the implications of our fervent belief in the power of choice. Pointing out that individual choice has become the lynchpin of a neoconservative corporate ideology he calls MarketThink, he urges us to re-examine our assumptions . Slee makes use of game theory to argue that individual choice is not inherently bad. Nor is it the societal fix-all that our corporations and governments claim it is. A spirited treatise, this book will make you think about choice in a whole new way.