Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is dedicated to the Inside Salesperson of the future. She stays indoors but for all intents and purposes assumes the role of the account manager. She has a selection of accounts that she calls upon, influences many people within the accounts, knows her industry sector well and the challenges facing it. Paul brings his wealth of experience to bear in this book. Chapters on prospecting, making appointments, getting through to decision makers, phone skills, exploring needs, cross selling, closing and handling reservations and how to video conference when the world of virtual reality takes off. How to manage your day using technology is examined as is sales managing a team of inside salespeople. The Inside Salesperson has to cope with demands on her Inner Game, so Paul gives you various techniques to deal with this plus fascinating insights into the future of selling inside.