Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Pointless meetings have become somewhat of a punchline in every business. Author Martin Murphy uses his years of experience helping elite corporate clients transform time-sapping meetings into truly productive "breakthrough sessions," to reveal the key to getting things done, solving tough problems, uncovering great ideas, planning strategically, and, most importantly, saving valuable time in your workday. His strategy is not simply to speed meetings up or make them more palatable with flashier facilitation. Rather, he reexamines and upends the entire concept of meetings--throwing out traditional protocols in favor of new models for producing results faster.Readers will learn how to manage issues by identifying, ranking, and resolving them through action plans; the secret to solving complex problems in thirty-minute sessions; and how to strip down protocols to encourage ongoing, real-time strategic planning. In an era when innovation and speed to market rule, No More Pointless Meetings leverages the creativity and knowledge of an organization's people--a potent resource that conventional meetings ignore--so that your team can stop wasting time and start experiencing more productive, effective collaboration.