Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the evolving landscape of technology, NextGen digital marketing is reshaped by the transformative power of artificial intelligence (AI). As traditional strategies give way to data-driven automation, personalized experiences, and predictive analytics, businesses harness AI to reach audiences more efficiently and effectively. From chatbots and content generation to customer insights and targeted campaigns, AI enhances digital marketing. This demands that marketers embrace innovation, adapt to emerging tools, and rethink connections with modern consumers. NextGen Digital Marketing in the Age of AI outlines the transformative impact of AI on the digital marketing landscape. It contrasts the historical utility of traditional AI for optimizing processes like audience segmentation and predictive analytics with the revolutionary creative capabilities of generative intelligent technologies. This book covers topics such as consumer science, generated content, and marketing campaigns, and is a useful resource for business owners, marketers, academicians, researchers, and data scientists.