Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Offering perspectives from New Zealand's party officials and organizers, as well as from parliamentary candidates, this book focuses on campaigning, both nationwide and in individual electorates. The impact of the media and of political advertising on voter perceptions and electoral choice is examined; how New Zealand parties select their candidates, and with what results, is explained; and the role of leaders in New Zealand's politics and election campaigning is described. Included are copies of the coalition agreement signed between Labour and the Progressive Coalition, the agreement signed between that coalition and its supporting party, and the subsequent accord agreed to by the coalition and the Greens.