Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In large cities of the Global South, an immersion in mass consumer culture is no longer the domain of the rich. This book offers a transnational examination of how global economic development has transformed consumption, identity, and culture among the former urban poor. The book presents a wide-ranging exploration of new consumer cultures of the former urban poor across four different cities: Guangzhou, Metro Manila, Mexico City and Rio de Janeiro. It aims to reorient current discussions about consumer culture and economic development, and brings explorations of the cultural dimensions of globalisation and economy to a transregional scale. In doing so, the book contributes to interdisciplinary discussions of culture and globalisation by documenting the rise and importance of some of the world's largest and fastest growing groups of consumers