Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Over the last couple of decades, there has been tremendous use of information technology in business. Business leaders cite training end-users to use technology as a one of the key challenges of the future. This book explores three contemporary methods in end-user training: e-learning, peer collaboration and collaborative e-learning. Drawing on the two foundational disciplines of Information Systems and Education, this book first summarizes the inconsistencies in existing literature. Next, it outlines a theoretical model that describes the effect of learning methods using the structures embedded in the technology, teams and techniques as well as the important role of faithful appropriation of learning methods on learning outcomes. Finally, drawing on the results of a 2X2 multi-period quasi-experiment, the book outlines detailed guidelines for researchers and practitioners in the area of End-user training as well as anyone else involved in the area of training.