Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die "Neue Kubanische Kunst" der 90er Jahre ist Markenzeichen (Absolut Cuba), tolerierter Skandal und bilderreicher Dissens in einem. In "elitärer" Vieldeutigkeit formuliert, entzieht sich die bildnerische Produktion einer neuen Generation spielerisch der lokalen Zensur und sichert sich gleichzeitig die Aufmerksamkeit der Kuratoren aus Los Angeles und Madrid. Zwischen Ikonen der Revolution und geprägt von insularen Obsessionen entstehen in den Ateliers von Havanna Werke und Projekte, die kraftvoll und mit groÃer Improvisationsgabe die komplexe Dynamik einer zerissenen Existenz aufzeigen. Der vorliegende, dreisprachige Band (Spanisch/Französisch/Deutsch) präsentiert Arbeiten von Tania Bruguera, Los Carpinteros, Sandra Ceballos, Luis Gomez, Rodolfo Llopis, Kcho, Ibrahim Miranda, Sandra Ramos, Fernando Rodriguez y Francisco de la Cal, Rene Francisco Rodriguez, Lazaro Saavedra, Ezequiel Suarez, Tonel. Mit Textbeiträgen von Jorge Angel Perez, Ines Anselmi, Abelardo Mena, Gera rdo Mosquera und Eugenio Valdes Figueroa. Gerardo Mosquera, Arte y cultura critica en Cuba / Art et culture critiquee Cuba / Kunst und kritische Kultur in Kuba.- Jorge Angel Perez, Los paseantes / Les promeneurs / Spaziergänger.- Eugenio Valdes Figueroa, La direccion de la mirada / L'orientation du regard / Die Richtung des Blickes.- Ines Anselmi, Entrevistas / Entretiens / Interviews: Rene Francisco Rodriguez, Sandra Ceballos, Los Carpinteros, Lazaro Saavedra, Kcho.- Abelardo Mena, Arte cubano a fines de siglo / Art cubain fin de siecle / Kubanische Kunst am Ende des Jahrhunderts. Fichas biogroficas.