Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Mathildenhöhe in Darmstadt was supposed to be the third station of the large-scale tour of Nedko Solakovs exhibition Emotions (Without Masks). Yet the artist came up with a completely new installation. The original works remained in their shipping crates, while entirely new, never-before-seen emotions saw the light of day and took over the abandoned architecture from the previous Masks exhibition. Inventive and cryptically humorous, the artist shifts the normally almost invisible, basic elements of the exhibitionnails in display cases, holes drilled in the wall, cast shadowsinto the front and center position. In this way, Solakov brilliantly circumvents our expectation that art should always be something grandspectacular at best, or at least plainly visible and perfectly exhibited. In this Gesamtkunstwerk, art itself blossoms best when hidden.