Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Teachers work in upper secondary schooling in Queensland, Australia has undergone considerable transformation. Hill s doctoral study investigates how recent policy developments combine to impact on teachers work. Using a labour process and socio-cultural perspective, data collection at a school site included a range of primary documents, descriptive statistics and interviews with teachers. The retreat from a Keynesian welfare state coupled with the unresolved role of the state in education enables four key marketisation strategies; choice, devolution, corporatisation and the evaluative state. The impact of these strategies in upper secondary schooling is compounded by the emergence of vocational education and training. With a growing policy emphasis on the completion of a minimum twelve years of schooling as a means to assure successful participation in the knowledge economy, successive policy initiatives in upper secondary education expose four unresolved crises; increasing participation rates, debates about the location and structure, confusion around forms of governance, and an unresolved curriculum for upper secondary schooling. Each significantly impact on teachers work