Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book provides a structured roadmap for managers, researchers, and policymakers to navigate the evolving landscape, offering insights into brand perception, financial decision-making, corporate transparency, and governance. Deepfake technology is reshaping industries, raising critical ethical, managerial, and regulatory challenges. Bringing together interdisciplinary research, it blends statistical analysis, structural equation modeling, and bibliometric approaches to explore real-world applications and mitigation strategies. With case studies spanning hospitality, sports, education, and SMEs, the book equips professionals with tools to detect, manage, and ethically engage with deepfake advancements. An essential resource for academics, business leaders, and policymakers, it fosters informed decision-making in an era of digital deception.