Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Le cyanotype, procédé d’impression né dans le contexte de l’invention de la photographie dans les années 1840, renaît actuellement dans le domaine de l’art et à la faveur du Do it Yourself. Cet ouvrage prend le parti d’associer les cyanotypes composés essentiellement à partir de plantes et de fleurs séchées et de les illustrer avec des réflexions d’intellectuels d’hier et d’aujourd’hui (philosophes, historiens, économistes, écrivains) sur les rapports de l’humain à la nature ou de la nature à l’humain : Naturalis Causa. Il évoque, par petites touches impressionnistes, l’optimisme, mais aussi les craintes qui ont marqué l’histoire du modèle économique dans lequel nous vivons. L’ouvrage se veut un recueil à feuilleter, l’œil tantôt attiré par les mots, par la profondeur du bleu de Prusse, par les touches d’aquarelle, par les traces laissées par le sel ou les épices saupoudrées pour donner au cyanotype un jour nouveau.