Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is a scanned copy of a thesis successfully submitted for the degree of Doctor of Philosophy in the Department of Psychology, University of Hull, U.K. in 1987. We learn language by using it. Interaction with others through language is essential for normal language development. Children with delayed or impaired language may therefore benefit from additional experience of interacting through language in structured situations. This thesis explores how computers might help provide this experience. It reports a project in which programs were developed to hold written dialogues about screen objects, and observed in use by deaf and other language-impaired children. This version is published through www.lulu.com who should be able to supply it at the best price, and from where it can also be downloaded more cheaply in electronic form.