Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It was a fight to the death . . . well, maybe not to the death, but it was definitely a battle that would change not only the listening habits of tens of thousands of Hoosiers but also the entire culture of the Indiana state capital city. It had repercussions throughout the nation as the first major war of AM radio versus FM radio. It was Forty-fives versus album cuts and the "good guys" versus the "bad boys"--and Naptown would never be the same. Two brilliant and fierce broadcasting competitors went head to head: Richard Fairbanks, who for almost two decades owned WIBC-AM 1070, the 50,000-watt radio behemoth, versus Don Burden, the young upstart broadcasting impresario who swaggered into town and launched the glitzy, promotion-oriented though relatively low-powered WIFE-AM 1310. How was the war fought? What were the strategies? Who were the personalities both in the limelight and behind the scenes? And who, in the end, would win Naptown's rock radio wars?