Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dit boek neemt u mee in de wereld van volwassen functioneel beheer, de bedrijfsprocessen en de ondersteuning ervan door de afdeling functioneel beheer. De groei naar volwassen functioneel beheer staat centraal.
Deze groei wordt uiteindelijk vooral bereikt omdat niet de bedrijfs-applicaties, maar de bedrijfsprocessen en de kennis ervan centraal staan. Met het uitvoeren van de bedrijfsprocessen wordt het geld verdient. Functioneel beheer dient deze processen als geen ander te kennen, te begrijpen en deze processen uiteindelijk te vertalen naar oplossin-gen die door systemen adequaat wordt ondersteund en door eindgebrui-kers worden ingezet om hun processen succesvol uit te voeren.
Het boek neemt u ook mee in de wereld van functioneel beheer waar het mogelijk is om te groeien naar volwassen functioneel beheer en geeft duidelijk en met praktische voorbeelden aan hoe daar te komen. Hoe wordt functioneel beheer voor nu en de toekomst georganiseerd en hoe wordt het volwassenheidsniveau van een bestaande afdeling bepaald? Wat moet er allemaal gebeuren om het ultieme doel - een adequate informatievoorziening - te organiseren.