Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume provides three different approaches to instructional programs. Gregg Geary demonstrates how plans for teaching non-music majors about music resources match educational competencies established at the University of Hawaii; Laura Snyder presents the course she helped develop while teaching a graduate-level class on music bibliography at Eastman; and Kathleen Abromeit offers an overview of the program employed at Oberlin Conservatory Library for training undergraduate students to serve as reference assistants. This easy-to-read manual enables the reader to learn about the traits of these programs, adapt ideas to make them applicable to their own settings, and ultimately benefit from the experiences of these authors.