Door de ongeziene drukte kan je online bestelling met thuislevering op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Kies voor afhaling in een winkel met voorraad. Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door de ongeziene drukte kan je online bestelling met thuislevering op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Kies voor afhaling in een winkel met voorraad. Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Taal
  4. Taalkunde
  5. Multimodal Teaching and Learning

Multimodal Teaching and Learning

The Rhetorics of the Science Classroom

Gunther Kress, Tsatsarelis Charalampos, Carey Jewitt, Jon Ogborn
Hardcover | Engels | Advances in Applied Linguistics
€ 339,45
+ 678 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

'Multimodal Teaching and Learning: The Rhetorics of the Science Classroom achieves the rare goal of explicating multimodality as both theory and practice. This is an importantly concrete analysis, derived from extended, careful, and interdisciplinary observation, which challenges our thinking about how meaning and knowledge are shaped by our modes of communication. The book appeals to a wide range of scholars and practitioners far beyond the science classroom.'
Professor Ron Scollon, Department of Linguistics, Georgetown University.

This book takes a radically different look at communication, and in doing so presents a series of challenges to accepted views on language, on communication, on teaching and, above all, on learning. Drawing on extensive research in science classrooms, it presents a view of communication in which language is not necessarily communication - image, gesture, speech, writing, models, spatial and bodily codes. The action of students in learning is radically rethought: all participants in communication are seen as active transformers of the meaning resources around them, and this approach opens a new window on the processes of learning.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780826448590
Verschijningsdatum:
12/11/2001
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
163 mm x 243 mm
Gewicht:
471 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 678 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.