Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As multilingual student populations grow in elementary classrooms, STEAM educators face the dual challenge of supporting English development and content mastery. Traditional STEAM curricula often overlook the cultural and linguistic assets multilingual learners bring. Multilingual Learners in STEAM: Teaching Framework and Practical Tools for Elementary Grades offers a solution through the Equitable STEAM Education for Multilingual Learners (ESEM) framework-an equity-focused, interdisciplinary, and culturally and linguistically responsive approach. Grounded in research on translanguaging, visual literacy, and integrated STEAM instruction, the book presents actionable principles to create inclusive, asset-based STEAM learning environments. Each chapter highlights practical strategies for designing culturally relevant curriculum, promoting linguistic justice, integrating technology, building community partnerships, and fostering teacher collaboration. It empowers educators to engage multilingual learners and advocate for just, transformative STEAM education.