Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In order to provide the best education possible, the book provides a neutral and up-to-date perspective on today's diverse cultural groups and emphasizes students' culture and experience. Issues related to education and diversity; Topics related to curriculum and education; Gender equality, disability, talent, and linguistic diversity are covered in the first part of the book. In this book, the authors define multicultural education as a process-based learning experience that awakens awareness, respect, and enjoyment of the diversity of our society and the world. Multicultural education is, therefore, relevant for all children, in all pedagogical and curricular decisions, and all areas relating to education. In this book, the dimensions, history, and goals of multicultural education are discussed. The primary goal of multicultural education is to develop the knowledge, perspectives, and skills necessary for students to participate effectively in their cultural communities, nation-state civic cultures, and the global community. It presents challenges and opportunities for schools and teachers as well as various races. The book explores the important goal of multicultural education,