• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Bedrijf & Technologie
  3. Geld & Beleggen
  4. Multi-Channel Strategies for Retail Financial Services

Multi-Channel Strategies for Retail Financial Services

A Management-Framework for Designing and Implementing Multi-Channel Strategies

Patrick Dahmen
Paperback | Engels
€ 111,95
+ 223 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

VII Foreword The retail financial services industry, especially the insurance industry, is undergoing fundamental changes. Prior to and in the aftermath of the deregulation of the insurance industry at the beginning of the 1990's, insurers have continued to focus more on stability and security rather than on efficiency and profitability. The capital market crisis, the deregulation, the gradual break-up of the traditionally integrated value chain coupled with the emergence of new players in the market as well technological advancements have all led to a fundamental shake-up of the financial services industry. Nevertheless, the cultural consequences of the regulated period are still visible today: in some insurance companies changes in the distribution of financial services can seldom be implemented without the acceptance of its tied agent channel, although experience from neighbouring industries, for example retail banking, clearly illustrates the necessity to align the distribution system with new trends in consumer behaviour, i. e. , with the general wish for more convenient shopping opportunities anywhere, anytime and in any way. Financial services are characterised by a high degree of interactivity with the customer during the entire process of service delivery, while information asymmetries arise as a result of the dominance of credence and experience qualities. The product "financial services" therefore goes far beyond its core product, e. g. risk protection; it covers all other elements of the customer relationship process.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
215
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783824481910
Verschijningsdatum:
28/10/2004
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
285 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 223 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Suske en Wiske & Jommeke trakteren

Koop hun avonturen nu voor slechts € 5!
CADEAU
actie strips
CADEAU

Een goed verhaal is geld waard

Krijg nu een € 4 voucher bij elke aankoop vanaf € 40
CADEAU
Terugkeeractie
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie korting
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.