Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The transition from primary to post-primary education is a crucial time in young people's lives. This book explores the experiences of young people in adjusting to a new school environment. It draws on a wide variety of information to present the views of the key people involved in the process, including school principals, teachers, parents and students themselves. The book uses students' own voices to explore their feelings about moving to a new school. It asks what supports, both academic and social, schools can put in place to help first year students settle in more quickly and discusses the implications for policy at both national and school levels. The book will be of interest to policy-makers, school management, teachers at both post-primary and primary levels, and parents.