Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Revision with unchanged content. As global demand for goods and travel increases, there is an increasing need for the cross-border transport services and the physical infrastructure - roads, bridges, and rail-lines - to meet that demand. From the European experience with implementation of the Trans-European Transport Network to U.S. metropolitan areas trying to construct regional public transport systems, governments at all levels and sizes are faced with the challenge of cross border transport demand. This book examines the experience of operating transport services and constructing transport infrastructure across political boundaries at various levels of government from U.S. local boundaries, to between U.S. States, to between the member-states of the European Union. This experience suggests that there are common types of organizational arrangements to deliver cross border transport infrastructure and services. This experience will be useful to individuals in transport planning, engineering, economics, and logistics investigating how to meet the growing demand for cross border transport.