Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Should the president of a university with a medical school sit on the board of a tobacco company? Should a trustee be involved in the hiring or firing of her spouse? Should a president urge his university's foundation to sell stock in a company to make a political point? In Moral Leadership>, Paul J. Olscamp shows how college presidents and trustees can use basic ethical principles to help make moral decisions like these. Olscamp describes the nature of the college presidency and provides a summary view of western ethical theory, outlining a series of principles relating to morality and obligation. He also examines a series of issues of contemporary importance, including the way higher education sells itself to the public, and the way internal funding is allocated at public universities. Philosophers, administrators, and anyone with an interest in higher education issues will find this book valuable.