Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Practical teaching is known by many names and the following appear in publications about teacher education and training:Teaching practicum, Teaching practice, Professional experience,School-based experience and Practical teaching. Practical teaching is a period spent in the real school classroom environment where the prime focus for the teacher trainee is to practically practice teaching. This is done under the supervision of a mentor. This book has detailed requirements for successful preparation of teacher trainees before embarking on practical teaching. During teacher education and training at higher institutions of learning, the teacher trainees are sent out to selected schools from time to time for a given period to fulfil the practical requirements of their training. It is to the teacher trainers as well as people training to become professional teachers, primarily, and the old practising teachers who may want to revise their learned techniques and strategies to improve their teaching that this book has been written.