Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El propósito central de la investigación fue diseñar un modelo estratégico de gestión universitaria para la autoevaluación de las carreras de mercadotecnia en Ecuador. Se fundamenta en el análisis de ocho modelos aplicados en Europa y América, contrastando los principales componentes para determinar los aspectos imprescindibles en la excelencia académica que forman parte del modelo propuesto. Los ejes estratégicos en la Gestión Universitaria que se proponen son: Gestión Universitaria, Docencia, Progreso Estudiantil, Servicio de Apoyo, Investigación y Trascendencia Social Universitaria, información distribuida en 12 ámbitos, 28 características, 111 estándares de calidad, 188 indicadores y 937 evidencias, validadas mediante opiniones e información documentaria emitidas por 28 informantes calificados.