Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Recent studies on foreign language teaching show evidence that it is crucial to have skills in intercultural communicative competence. This book explores the experiences of Model UN participants in Japan regarding their mediation abilities and their views concerning interacting with other students from various linguistic and cultural backgrounds. The book evaluates the understanding of perceived intercultural communicative competence improvement through the strategy of mediation in a Model UN context in Japan. Thus, this book is significant in conceptualising Model UN contexts as result-oriented tools for promoting intercultural communicative competence and could be pedagogically significant for teachers likely to find the technique of mediation in pluricultural contexts such as Model UN useful in English as a foreign language teaching.