Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Vocabulary knowledge is deemed by both first-language and second-language researchers to be of great significance in language competence, and learning sufficient amount of vocabulary knowledge seems to play an indispensable role in EFL and ESL contexts, so new ways of enhancing this process should be sought. One of these ways is the overwhelming and innovative Mobile Assisted Language Learning (MALL) technologies which have inspired students, teachers and researchers; therefore, the present book has a great potentiality to contribute to TEFL not only from the theoretical perspectives but also from the pedagogical vantage points. Its significance can be predicated on the assumption that with a limited amount of in-class teaching time, it sounds crucial to look for other ways which conveniently provide language learners with substantial language learning experience, and since there is a little empirical research on learning vocabulary via text-messaging , its contribution and significance can be of great use.