Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mixed Media investigates Black and white artists' efforts toward racial integration, from the infamous 1931 Scottsboro Boys trial until Brown v. Board's 1954 desegregation of public schools. Each chapter attends to a distinctive visual ecology fostered by institutions and individuals committed to desegregation to varying degrees, including the nationwide public art initiatives of the New Deal, the imagery and cultural programs of the multiracial Popular Front, graphics produced for CIO-member labor unions, Jacob Lawrence's war paintings and other visual propaganda of the armed forces, and the struggle of New York abstract painters of African descent to navigate the criticism, museums, and markets of the mainstream art world. Together, they explore the divergent approaches to conceptualizing and implementing racial integration along the liberal-radical axis.