Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El texto incursiona en el complejo arte de los métodos de enseñanza de la lectoescritura en la Educación Primaria. Surge por la necesidad de enriquecer la preparación didáctica del personal docente, como condición para la mejora de la calidad del aprendizaje del español, en la búsqueda de la excelencia educativa. Se ofrecen criterios sobre las características de los métodos de enseñanza de la lectoescritura y sus procedimientos metodológicos. Se enfatiza en el uso del método Fónico-Analítico-Sintético, su metodología y ejemplos de actividades docentes. Al finalizar el texto se proponen situaciones de aprendizaje dirigidas a enriquecer la autopreparación del profesorado, a partir del contenido presentado. Los criterios expuestos han sido sistematizados en la formación del personal y en la dirección de proyectos de investigación.