Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In den nächsten Jahren wird der Einsatz computerunterstützter Lehr- und Lernsysteme sowohl in Schulen und Universitäten als auch zur betrieblichen und privaten Aus- und Weiterbildung weiter ansteigen. Diese Arbeit beschäftigt sich mit unterschiedlichen Ansätzen und Strategien zur Entwicklung hypermedialer Lehr- und Lernsysteme. Dabei werden sowohl informationstechnische als auch mediendidaktische Aspekte erörtert. Aufbauend auf den vielfältigen Anforderungen computerunterstützten Lernens wird ein Konzept zur redundanzfreien Verwaltung umfangreicher Lehrbausteinbibliotheken entwickelt. Auf Basis dieser Architektur ist es möglich, unterschiedliche, flexibel einsetzbare, hypermediale Lehr- und Lernsysteme zu realisieren.