Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Het boek is bedoeld voor opleiders van trainers die meer willen weten over de methodiek, de theorie en de praktijk, van het geven van trainingen in gespreksvoering. Voor een goede beroepsuitoefening is het belangrijk de sociale vaardigheden te beheersen. Of het nu gaat om hulpverlening, advisering, leiding geven of dienstverlening: de beroepsrol vereist dat men op professionele wijze met de gesprekspartner weet om te gaan. Via systematische en gestructureerde training kan men op dit gebied veel leren. De auteurs hebben het boek geschreven voor docenten, trainers en opleidingsfunctionarissen. Op basis van sociaal- leertheoretische inzichten en principes van `skill- training` worden de trainingsdoelen en -methoden behandeld. Ook worden de houding en vaardigheden van de trainer concreet gemaakt. Ten slotte wordt aandacht besteed aan de vormgeving en evaluatie van trainingen.