Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
•Krachtige leidraad op het gebied van merk- en reputatie-opbouw, aan de hand van 5 merkstromingen;
•toegankelijke theorie en handvatten voor de praktijk;
•onmisbare kennis voor iedere marketing- en communicatieprofessionals (in spe).
Met de stroming mee, grip op het bouwen van sterke merken en goede reputaties is een nieuw, handzaam boek waarmee (toekomstige) marketing- en communicatieprofessionals grip krijgen op het merk en de reputatie van een organisatie. Bovendien leren zij hun professionele omgeving te overtuigen van de waarde van merken en reputaties en zo draagvlak te creëren voor een gemeenschappelijke visie, missie en merkstrategie.
Op een toegankelijke manier biedt Met de stroming mee overzicht en inzicht aan de hand van vijf merkstromingen (perspectieven) op branding en reputatie. De lezer leert strategisch én pragmatisch gebruikmaken van deze vijf merkstromingen en de daarbij horende theorieën en modellen.
Deze vijf merkstromingen zijn:
•Positioning-stroming
•Penetration-stroming
•Purpose-stroming
•Peer-to-peer-stroming
•Partner-stroming
De betekenis van deze merkstromingen voor zowel de marketing- als de communicatiediscipline wordt belicht. Deze twee disciplines zijn nauw met elkaar verbonden, maar werken veelal naast elkaar, in plaats van mét elkaar. Met dit boek als leidraad wordt samenwerken makkelijker en leuker, maar ook effectiever. Met als resultaat: een sterker merk en een betere reputatie.
Doelgroep
Met de stroming mee is geschreven voor marketing- en communicatieprofessionals én hbo-studenten marketing & communicatie (hoofdfase en Associate degree).
Over de auteur
Patrick van Thiel is strateeg/consultant, coach/mentor, change manager en deeltijd hbo-docent binnen het brede vakgebied van branding, reputatie en de organisatie. Tevens is hij toezichthouder bij (maatschappelijke) organisaties.
Van Thiel is betrokken bij een scala aan (inter)nationale merken en organisaties: profit, non-profit, corporate en mkb. Hij heeft veel ervaring opgedaan met sectoren in transitie. Daarnaast is hij (co-)auteur van boeken over designmanagement, innovatie en branding. Voor professionals in marketing en communicatie verzorgt hij inspirerende lezingen, trainingen en workshops.